Produkt dnia
opis produktów
Przepiórka mrożona 5g
Przepiórka mrożona 5g

2,16 zł

szt.
Masto mrożony 35-50g (5szt/opak)
Masto mrożony 35-50g (5szt/opak)

6,60 zł

szt.
Króliki noworodki (35-55g) mrożone , pakowane po 5szt
Króliki noworodki (35-55g) mrożone , pakowane po 5szt

1,80 zł

Cena regularna: 2,10 zł

Najniższa cena: 2,10 zł
szt.
Newsletter
biuro@karmanimal.pl
Strona główna

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

  1. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacji.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji i ustaleniu ze Sprzedającym zwrotu towaru.
  3. Jeśli rozpatrzenie uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru, koszty dostaw ponosi Sklep.
  4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) . Takie różnice nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
  5. Reklamacja w przypadku nie dostarczenia przesyłki (upłynął termin dostarczenia) jest składana przez Sprzedającego w firmie świadczącej usługę transportową. Pozytywne rozstrzygnięcie reklamacji (uznanie zaginięcia przesyłki) skutkuje zwrotem Kupującemu całej wpłaconej kwoty na wskazane konto bankowe.
  6. Reklamacja w przypadku produktu uszkodzonego w trakcie transportu musi zostać zgłoszona najpóźniej w momencie odbioru przesyłki. Powinien zostać wówczas sporządzony protokół z opisem uszkodzeń i podpisem pracownika firmy transportującej. Reklamacje bez sporządzonego protokołu oraz podpisu pracownika nie będą rozpatrywane. Zaleca się nie odbieranie przesyłki w przypadku znaczącego uszkodzenia opakowania lub podejrzenia uszkodzenia towaru.
  7. Reklamacji nie podlegają:
    1. wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (np. rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym, niewłaściwym użytkowaniem, przechowywaniem i obchodzeniem się z towarem
    2. towary odesłane po upływie 14 dni (termin liczy się od daty wydania towaru, a w przypadku usługi – w momencie jej zawarcia)
    3. wyrób oznakowany, grawerowany, przedmioty wykonywane na indywidualne zamówienie kupującego oraz modyfikowane na życzenie klienta – w rozumieniu art. 10 ustęp 3 punkt ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r., nr 22, poz. 271
    4. towar odesłane bez rachunku, paragonu i właściwego formularza
    5. nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, który to
    6. ponadto, jeśli odesłany towar będzie nosił ślady użytkowania (np. będzie brudny) Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
    7. Towar wysłany, na życzenie klienta, poza standartowymi dniami wysyłki (poniedziałek, wtorek, środa) czyli w czwartek, piątek lub sobotę nie podlega reklamacji.

 

Prawo do odstąpienia od umowy / Zwroty

 

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez Klienta.
  2. Klient powinien poinformować Sklep o odstąpieniu od umowy pisemnie wysyłając e-mail na biuro@karmanimal.pl.
  3. Możliwość zwrotu zakupionych artykułów dotyczy towaru, który będzie zwrócony w nienaruszonym stanie, nieużywany, czysty, z oryginalną metką i innymi elementami, które posiadał on w momencie sprzedaży.
  4. Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do sklepu za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji ze Sklepem
  5. Po odstąpieniu od umowy należy odesłać towar na adres Sklepu. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru oraz kosztów dostawy do kupującego.
  6. Aby zrealizować zwrot, towar należy zapakować w opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać z zadeklarowaną wartością na adres sklepu.
  7. Zwrot należności za towar następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją)
  8. Zwrot jest skuteczny tylko i wyłącznie jeśli został zachowany termin 14 dni.
  9. Klient musi ponieść koszty odesłania towaru oraz trwałej utraty wartości towaru wówczas, gdy utrata ta powstała na skutek przekroczenia standardowego sprawdzenia właściwości bądź też sposobu użytkowania produktu. Koszty przesyłki zostaną zwrócone przelewem wraz ze zwrotem kwoty za towar.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów, które są prefabrykowane na specjalne zamówienie Klienta i są dostosowane do jego oczekiwań oraz produktów podatnych na szybkie zepsucie lub mające krótką datę ważności.

 

  • Wojewódzki Inspektorat Weterynaryjny w Poznaniu
    ul. Grunwaldzka 250, 60-166 Poznań 
    tel. +48 61 868 93 47, faks. +48 61 868 45 31 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl